niedziela, 28 czerwca 2020

Recenzja Nawiedzenia. Historie Prawdziwe - Robert David Chase


Tytuł książki: Nawiedzenia. Histrię Prawdziwe
Autor: Robert David Chase i Ed i Lorraine Warren
Tom: -
Ilość stron: 240
Kategoria: Literatura faktu
Wydawnictwo: Replika
Tłumacz: Martyna Plisenko
Ocena: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

OPIS KSIĄŻKOWY: Ktoś kiedyś powiedział, że duchy są zawsze głodne, a nikt nie wie tego lepiej, niż Ed i Lorraine Warren, najbardziej znani badacze zjawisk paranormalnych na świecie.
Przez dziesięciolecia Ed i Lorraine poznawali prawdę kryjącą się za najbardziej przerażającymi zjawiskami nadprzyrodzonymi. Badali niezwykłe sprawy nawiedzeń i opętań. Od osławionego domu uwiecznionego w The Amityville
Horror po mrożące krew w żyłach wydarzenia, które zainspirowały twórców takich kinowych hitów jak Obecność czy Annabelle.
Nawiedzenia. Historie prawdziwe przedstawiają wiele najbardziej wstrząsających, opartych na faktach przypadków upiornych nawiedzeń, demonicznych prześladowań i przerażających spotkań z duchami.


Książka ,,Nawiedzenia`` to historia opowiadająca o zjawiskach para nienormalnych, w których brali udział najsłynniejsza para demonologów, czyli Ed i jego żona Lorraine. Historię w tej książce są opowiedziane bardzo szczegółowo, ale nie za dużo. Książka skupia się najbardziej na nawiedzonym cmentarzu w Ameryce gdzie ludzie doświadczali różnych nawiedzeń, ale nie tylko randomowi ludzie mieli styczność z nawiedzeniem, ale także Ed Warren miał tę przyjemność, by zostać nawiedzonym przez jego koleżankę. Po książkę sięgnęłam dlatego, że gdy kupowałam książki w internecie zauważyłam dwie interesujące dla mnie książki pierwsza to była Opętania tego samego autora oraz tę, którą teraz recenzuję a, że jestem osobą, która lubi czytać, oglądać i słuchać o strasznych lub nawiedzonych miejscach to pomyślałam, że te dwie książki to jest coś dla mnie. Jeśli chodzi o autora to nie słyszałam o nim nigdzie oprócz poprzedniej książki, którą czytałam jeśłi chodzi o małżeństwo Warren to oczywiście, że słyszałam o nich, ponieważ od małego mam pzika na punkcie nawiedzeń lub para nienormalnych rzeczach.


Jestem bardzo zawiedziona jeśli chodzi o tę książkę, ale tylko z jednego powodu a ten powód jest taki, że jest ona za krótka bardzo bym chciałaby ona była dłużą nawet o dwieście stron, wtedy miałabym historię opisane dłużej i może bardziej szczegółowo, ale to jest tylko jeden mały minus jeśli chodzi o tę książkę. Książka mi się bardzo podobała, ponieważ historię opisane w tej książce były bardzo szczegółowe, ale nie było tego za dużo, więc jestem bardzo zaskoczona jak autor potrafił to zrobić. Bardzo mi się ona podobała także ze względu prawdziwości historii w tej książce, ponieważ gdy czytałam niektóre historię to mogłam sobie pomyśleć, że one mogłyby się stać każdemu i nie brzmiały one jak wyssane z palca opowieści. Ta książka jest bardzo interesująca jeśli chodzi o osoby, które uwielbiają straszne historię lub po prostu jak ja są zainteresowane życiem po śmierci, ponieważ w tych książkach dowiadujemy się dużo o takich zjawiskach jak osoba, która zmarła potrzebuje pomocy, by przejść na drugą stronę lub gdy osoba potrzebuje zakończyć coś, co nie udało się jej przed śmiercią. Polecam książkę każdemu, kto jest zainteresowany taką tematyką, ponieważ dowiedzie się bardzo dużo oraz przeczytacie parę strasznych, a nawet przerażających historii. Ja nie mogę się doczekać, by przeczytać następną książkę tego autora i oczywiście podzielić się opinią o niej z wami.

17 komentarzy:

  1. od czasu do czasu lubię sięgać po tego typu książki, więc zapisuję sobie tytułu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesująca recenzja, dawno nie czytałam książek o zjawiskach paranormalnych. Myślę, że spodobałyby mi się ta książka 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za takimi książkami, ale polecę koleżance :D
    Może jej się akurat spodoba :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie historie. Myślę, że jej obszerność też nie będzie przeszkodą, gdyż ostatnio gustuję w nieco krótszych opowieściach :)
    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcześniej nie słyszałam o tej pozycji, ale skoro polecasz, to być może przeczytam, tym bardziej, że lubię od czasu do czasu sięgać po takie tytuły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam wszystkie książki w serii i bardzo je doceniam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czytałam dwie książki o Warrenach i obie mi się podobały. Ten tytuł też mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie zjawiska paranormalne z jednej strony odstraszają, a z drugiej fascynują. Coś, co jest nam mało znane zawsze budzi zaciekawienie 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro to jedyny powód Twojego zawodu, muszę ją przeczytać. Piszesz o niej w takich superlatywach, że ciężko chyba będzie przejść obok niej obojętnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam całe universum Warrenów. Filmy i książki. Wszystko łykam jak młody pelikan!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tę książkę w planach i jestem bardzo ciekawa jak ja ją odbiorę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie od czasu do czasu takie historie z dreszczykiem, ale ta niespecjalnie mnie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie sięgnęłabym o książkę o takiej tematyce - choć historie kryminalne pochłaniam jak gąbka, horrorów za nic nie ruszę, tak samo jak opowieści o zjawiskach paranormalnych. Cieszę się jednak, że Tobie ta lektura przypadła do gustu. Post był ciekawy, jedynie co, to następnym razem mogłabyś sprawdzić sobie jeszcze raz pisownię i interpunkcję przed publikacją, łatwiej by się czytało :)

    Pozdrawiam,
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia