czwartek, 4 czerwca 2020

PODSUMOWANIE MAJ


Witajcie, moi drodzy, dziś przychodzę do was z podsumowaniem maja, który był bardzo dobry jeśli chodzi o książki, ponieważ przeczytałam, aż 7 książek. Jeśli chodzi o filmy to nie bardzo był to miesiąc filmowy lub serialowy, ponieważ obejrzałam tylko serie horroru, czyli trzy horrory z tej samej serii, czyli o hotelu Abbadon Hotel. Seriali nie oglądałam wcale, ponieważ nie znalazłam żadnego ciekawego, ale za to oglądałam Przyjaciół jak zawsze. Życie prywatne się wcale nie zmieniło od poprzedniego miesiąca, ponieważ wciąż siedzimy w domu i wciąż jest pandemia i kwarantanna, więc nie ma co robić ciekawego, chociaż byłam spotkać się z przyjaciółmi mojego chłopaka i mieliśmy mały pyknik oczywiście w odstępem dwu metrowym i też byliśmy na grillu z naszymi wspólnymi znajomymi, więc miałam troszkę czasu jak przed kwarantanną. Jeśli chodzi o dalsze dni miesiąca to nic się nie działo niestety, a bardzo bym chciałaby się coś ciekawego działa, ponieważ bardzo się nudzę w domu i często nie mam nawet ochoty czytać ani oglądać niczego, ponieważ ta nuda doprowadza mnie do szaleństwa.


*Poszczególne książki mają odnośniki do recenzji, trzeba tylko kliknąć tytuł. 

Na początku skończyłam książkę, którą zaczęłam w maju, czyli był to Lucyfera od Jennifer L. Armentrout. Książka była w porządku, ale nie taka jak chciałam, ponieważ myślałam, że będzie bardziej interesująca i fajna, a okazała się trochę nudna i dziwna. Skończyłam ją w trzech dniach na początku maja. Bohaterowie w tej książce są fajni, ale jak zawsze mają jakieś ciemne strony siebie. Książce dałam 6/10, ponieważ jak już mówiłam nie okazała się tak fajna jak oczekiwałam, przeczytałam jej 123 strony w maju. Koralina od Neil Gaiman była moją drugą książką, którą przeczytałam w maju. Była ona ciekawa jak na książkę dla dzieci i nawet przerażająca jak na horror dla młodzieży. Przeczytałam ją w pięć dni, ponieważ jakąś nie wciągnęła mnie ona od początku. Międzyczasie gdy czytałam Koralinę to także odsłucham sobie audiobooka od Pani Justyny Kopińskiej, czyli ,,Z nienawiści do kobiet``   słuchałam jej przez jeden dzień, ponieważ była ona bardzo ciekawa i wciągnęła mnie od samego początku. Słuchałam ją przez jeden dzień i jeśli zmienić słuchanie na czytanie to przeczytałam 224 strony i dałam jej 10/10 gwiazdek, ponieważ była ona bardzie ciekawa i mnie bardzo wciągnęła. Następną książką była to Hate to Love you od Tijan Meyer  Nie będę dużo o niej mówić, ponieważ zapraszam was na recenzje tej książki tam jest bardzo wielka recenzja jej. Przeczytałam ją w pięć dni i dałam jej 8/10 gwiazdek, ponieważ polubiłam ją i polubiłam pisanie tej autorki, ale nie było to jakieś genialne. Opętania. Historię Prawdziwe od Roberta Davida Chase  to bardzo i to bardzo ciekawa książka, którą czyta się bardzo szybko, ponieważ przeczytałam ją w dwa dni, ale niestety drugi tom z tej serii był już troszkę cięży do czytania, ponieważ przeczytałam ją w cztery dni, a było to. Nawiedzenia. Historie Prawdziwe. Pierwszej książce dałam 8/10, ponieważ była ciekawsza od drugiej i bardziej wciągająca. Nawiedzenia dałam 6/10, ponieważ była to już troszkę nudniejsza i nieszybka książka w czytaniu. Przed ostatnią książką, którą przeczytałam był to następny reportaż od Pani Justyny Kopińskiej, czyli. ,,Czy bóg wybaczy siostrze Bernadzecie?`` I dałam tej książce 10/10 gwiazdek, ponieważ była to bardzo interesująca książka oraz bardzo smutna książka i nie będę jej oceniać, ponieważ nie potrafię wciąż powiedzieć co myślę o tej książce. Nie potrafię powiedzieć żadnych słów o tej książce jedynie co potrafię powiedzieć to była to bardzo wstrząsająca książka i doprowadziła mnie do łez w niektórych momentach. Przeczytanie tej książki zajęło mi sześć dni, ale nie potrafiłam czytać jej szybciej przez niektóre momenty, które były opisane w książce. Pod koniec maja zaczęłam czytać Rozmowy z Psychopatami od Christopher Berry-Dee , ale niestety nie udało mi się jej skończyć, więc mam zamiar ją skończyć w czerwcu. Do tej pory przeczytałam jej 38% i jest ona bardzo ciekawa, ale też bardzo ciężka do czytania.

Przeczytanie książki: 7
Audiobooki: 1
E-booki: 3
Nie dokończone: 1
Najdłużej czytana książka: Czy bóg wybaczy Siostrze Bernadecie?
Najkrócej czytana książka: Opętania. Historię prawdziwe.
Przeczytane strony: 1600


Jeśli chodzi o czerwiec to mam zamiar przeczytać parę książek z gatunku romansu, ponieważ na Instagramie jest organizowana akcja #latozromansem i mam na liście cztery książki z tego gatunku. Oczywiście mam zamiar dokończyć Rozmowy z psychopatami najszybciej jak się da. Także mam zamiar wziąć się za czytanie po angielsku i od tego miesiąca chciałabym czytać jeden angielski tytuł w miesiącu, by zaprzyjaźnić się z angielskimi książkami. Pod spodem napiszę wszystkie książki, które mam zamiar przeczytać w tym miesiącu.
  1. Womanizer od Katy Evans 
  2. Wynajmij sobię chłopaka od Steve Bloom
  3. 356 dni od Blanki Lipińskiej 
  4. Intryga od L.J Shen 
  5. Fredy Mercury Biografia Legendy od Lesley - Ann Jones 
  6. Daisy Jones and the six od Taylor Jenkins Reid

16 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa twojej opinii o 365 dniach, bo jest to bardzo kontrowersyjna książka. Gratuluję dobrego wyniku w maju i życzę zaczytanego czerwca. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku czytelniczego. Mnie udało się przeczytać 8 książek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam żadnej z powyższych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też było jakoś pięć/sześć książek. Nigdy nie liczę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry wynik. Gratuluję i oby tak dalej. Też bardzo się nudzę w domu i często nie mam nawet ochoty czytać ani oglądać niczego, ponieważ ta nuda doprowadza mnie do szaleństwa. Mam nadzieję, że w końcu skończy się ta pandemia i wrócimy do normalności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyniku! I zaczytanego czerwca 🤗

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nawet nie liczyłam ile udało mi się przeczytać książek :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyniku! Nie czytałam żadnej z tych książek, ale reportaże Kopińskiej mam w planach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie udało się tylko dwie książki przeczytać :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę bogatego w ciekawe lektury czerwca. Ja Lucyfera" w przeciwieństwie do Ciebie wspominam bardzo bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam parę książek z Twojej listy i życzę Ci kolejnych intrygujących lektur w czerwcu :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, niezłe podsumowanie! W sumie żadnej z Twoich nie czytałam ale ciekawi mnie: Hate to Love you od Tijan Meyer. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje udanego miesiąca ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny majowy wynik! Będę czekać na recenzję książki Taylor Jenkins Reid! :) Uwielbiam jej pióro i klimaty muzyczne, szczególnie te starsze - więc z chęcią dowiem się, jak wypada na ogół!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia