poniedziałek, 13 lipca 2020

PODSUMOWANIE CZERWCA


Witajcie moi drodzy wiem, że ten post jest wstawiony bardzo późno jak na podsumowanie czerwca, ale czerwiec zaczął się dla mnie bardzo i to bardzo dobrze i byłam zajęta różnymi innymi rzeczami wziązanimi z moim życiem prywatnym. Jesteśmy już w połowie lipca, ale nie martwcie się podsumowanie nie będzie długie i TBR na lipiec będzie nawet spore jak dla mnie. Od tego podsumowania chciałabym też zmienić wygląd podsumowania, ponieważ uważam, że dawniejsze były za długie i troszkę nie potrzebne, więc od tego posta podsumowania będą na temat i niedługie, ponieważ to nie jest blog lifestyle, ale książkowy, więc nie muszę się rozpisywać o moim życiu i też chciałabym pozostać anonimowa trochę jeśli chodzi o moje życie prywatne. 

*Poszczególne książki mają odnośniki do recenzji, trzeba tylko kliknąć tytuł.

W czerwcu przeczytałam tylko dwie i pół książki, ale to nie jest źle, bo mogłam przeczytać nic, więc i tak się z tego wyniku cieszę. 

  1. Womanizer - Katy Evans -  Przeczytałam jej 278 stron w cztery dni.
  2. Rozmowy z psychopatami - Kończyłam ją w czerwcu i przeczytałam ją jako ebook i czytałam ją cztery dni.
  3. Oposition - Jeniffer L. Armentrout - Przeczytałam jej 480 stron i czytałam ją tydzień. 
  4. Powódź - Paweł Fleszar - Zaczełam ale nie dokończyłam i przeczytałam jej tylko 77 stron.
  5. Wynajmij sobie chłopaka - Steve Bloom - Zaczełam ale nie skończyłam i przeczytałam jej 85 stron.
Przeczytane książki: 2 i pół
Audiobooki: 0
E-booki: 1
Nie dokończone: 1
Najdłużej czytana książka: Oposition
Najkrócej czytana książka: Womanizer
Przeczytane strony: 922


Jeśli chodzi o Lipiec to się przykładam i chcę się przyłączyć, by przeczytać dużo książek i jak na razie jestem już po trzech książkach i mam nadzieję, że będzie lepiej i lepiej. Nie które książki, które wstawiłam do tbr na lipiec są już przeczytane ale chciałam wstawić wam mój cały tbr na ten miesiąc. 


  1. Save Me - Mona Kasten
  2. Save You - Mona Kasten
  3. Save Us - Mona Kasten 
  4. Skończyć Powódź - Paweł Fleszar 
  5. Skończyć Wynajmij sobie chłopaka - Steve Bloom 
  6. Flatshare - Beth O`leary
  7. Kobiety z bloku 10 - Hans Joachim Lang 
  8. Daise Jones and the six - Taylor Jenkins Reid

11 komentarzy:

  1. Wrzuciłaś recenzje powodzi w której piszesz, że ci się podobała i była lekka i się fajnie czytalo, a teraz że nie przeczytałaś jej nawet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze to jest podsumowanie czerwca i piszę, że zaczęłam ją ale nie skończyłam bo czerwcem się skończył. Przeczytałam ja w lipcu i wstawiłam recenzje po przeczytaniu ją na początku lipca a recenzja pojawiła się 6 lipca a nie w czerwcu, wiec proszę mnie nie oczerniać recenzje pisze po przeczytaniu książki. A drugie czemu anonimowy komentarz jeśli chcesz napisać hejt nie kryj się.

      Usuń
    2. Bo nie jestem blogerem i nie mam kąta na blogerze no i to nie hejt, a pytanie

      Usuń
    3. To bardzo przepraszam. I jeśli chcesz zobaczyć jak czytam książki to zapraszam na instagrama gdzie codziennie wstawiam kalendarz przeczytanych książek i tam wszystko jest.

      Usuń
  2. Nie czytałam żadnej z tych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko "Powódź", pozostałych książek nie czytałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powódź mam w planach i rozmowy z psychopatami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powódź była świetna, zwłaszcza pod kątem graficznym - kalendarzy! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się Twoje podejście. :) 2 i pół książki to faktycznie nie jest zły wynik.

    OdpowiedzUsuń
  7. womanizer i opposition to świetne książki, fajnie, ze miałam okazje po nie sięgnąć :) gratulacje ze znajdujesz czas na czytanie, ja. w czerwcu przeczytałam może z dwie :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia